Napište nám

Kvalifikovaná elektronická pečeť pro registraci v EPREL

Kvalifikovaná elektronická pečeť je zaručená elektronická pečeť uložená na kvalifikovaného prostředku (USB token nebo čipová karta) a založená na kvalifikovaném certifikátu pro elektronickou pečeť. Slouží jako důkaz, že elektronický dokument vydala určitá právnická osoba, a zajišťuje jeho integritu a původ. Na rozdíl od elektronického podpisu, který je vázán na fyzickou osobu, je elektronická pečeť určena výhradně pro právnické osoby. Tento přístup zajišťuje, že dokumenty vydané organizacemi jsou autentické a nebyly po jejich vytvoření změněny.

EPREL (European Product Registry for Energy Labelling) je databáze zřízená a provozovaná Evropskou komisí s cílem zpřístupnit informace o energetické účinnosti a environmentálním výkonu produktů nesoucích energetický štítek. Tato databáze zahrnuje širokou škálu výrobků, včetně domácích spotřebičů, osvětlení a topných zařízení, a umožňuje spotřebitelům porovnávat energetickou účinnost různých modelů před nákupem. 

Pro výrobce a dovozce elektronických produktů je registrace v EPREL povinná před uvedením výrobku na trh EU. Tento proces zahrnuje poskytnutí technické dokumentace a dalších informací, které jsou přístupné orgánům dohledu nad trhem pro ověření souladu s předpisy. ​

Při podepisování dokumentů pro EPREL je důležité používat vhodné nástroje k zajištění platnosti elektronických podpisů. Doporučujeme používat Adobe Acrobat Reader pro podepisování, protože některé alternativní programy, jako například Foxit, nemusí vytvářet podpisy, které jsou pro EPREL dostatečné.​

Samotná kvalifikovaná pečeť pak musí splňovat několik základních pravidel. Její součástí musí být jméno firmy, identifikační číslo společnosti v jednom z následujících formátů – VAT, NTR, PSD, LEI následovaný kódem země a zmíněným identifikačním číslem.Chcete-li zřídit kvalifikovanou elektronickou pečeť s kvalifikovaným certifikátem PostSignum, pro účely registrace v EPREL, napište nám prosím na obchod@elektronickypodpis.cz, ozveme se vám s nabídkou. V případě akceptace za vámi konzultant dojede a během jedné hodiny pečeť kompletně zřídí a nastaví. Nebo nám můžete napsat prostřednictvím nezávazné poptávky na našich stránkách – Kvalifikovaná elektronická pečeť.

Sdílet článek

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
364 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

2 900 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
1 500 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
364 Kč Kvalifikovaný certifikát

    Nezávazná poptávka

    Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod. s dalším postupem.
    Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze, Brně, Zlíně a Ostravě ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

    Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

    Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

    Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

    Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!